دسته‌بندی نشده

تفاوت دستگاه لیزر موهای زائد اشنایدر و اشنایدر پلاس

دستگاه لیزر موهای زائد اشنایدر و اشنایدرپلاس دارای پنج تفاوت اصلی هستند که در این مقاله میخواهیم این پنج تفاوت را مورد بررسی قرار دهیم و با هرکدام از معایب و مزایای آنها بیشتر آشنا شویم.

: تفاوت اول : یکی از ۵ تفاوت لیزر اشنایدر و اشنایدر پلاس 2024 در تعداد و ابعاد سری ها (اسپات سایز)های این دستگاه ها می باشد.

.دستگاه لیزر اشنایدر دارای ۲ اسپات سایز با سطح مقطع های متفاوت است که یکی از آنها سطح مقطع ۱۵ در ۳۰ میلی متر و دیگری سطح مقطع
۱۵ در ۱۰ میلی متری دارد.

دستگاه لیزر اشنایدر پلاس 2024 دارای ۳ اسپات سایز با سطح مقطع های متفاوت است که یکی از آنها سطح مقطع ۱۵ در ۳۰میلی متر دیگری سطح مقطع ۱۲ در ۱۲ میلی متر و دیگری سطح مقطعی به قطر ۵ میلی متر دارد.

اسپات سایز اصلی دستگاه اشنایدر در ابعاد ۱۵ در ۳۰ میلی متر برای لیزر نواحی فول بادی به کار می رود.

 

اسپات سایز فرعی دستگاه اشنایدر در ابعاد ۱۵ در ۱۰ میلی متر می باشد که روی اسپات سایز اصلی دستگاه نصب می شود و برای لیزر نواحی کوچک تر استفاده می شود.

اسپات سایز بزرگ دستگاه لیزر اشنایدر پلاس 2024 با ابعاد ۱۵ در ۳۰ میلی متر برای نواحی فول بادی استفاده میشود.

اسپات سایز متوسط دستگاه اشنایدر پلاس 2024 با ابعاد ۱۲ در ۱۲ میلی متر برای نواحی کوچک مثل صورت، روی انگشتان و پشت گردن و … استفاده می شود.

اسپات سایز کوچک دستگاه اشنایدر پلاس 2024 با ابعادی به قطر ۵ میلی متر برای لیزر مو های زائد گوش، بینی، آنکارد کردن و … مورد استفاده قرار
می گیرد.

: تفاوت دوم : تفاوت دوم دستگاه لیزر اشنایدر با اشنایدر پلاس 2024 مربوط به کولینگ (سرمای نوک هندپیس )
می باشد .

در دستگاه لیزر اشنایدر ما سیستم کولینگی داشتیم که مختص به اسپات سایز اصلی دستگاه بود تمامی نوک هندپیس به طور کامل سرد میشد و در مواقع هنگام لیزر با اسپات سایز اصلی مراجعه کننده هیچگونه درد و یا سوختگی را احساس نمی کرد.
اما وقتی که میخواستیم از اسپات سایز فرعی برای نواحی ریز تر و حساس تر استفاده کنیم، باید از همان کولینگی که روی اسپات اصلی دستگاه
بود استفاده میشد و نوک هندپیس سرمای کامل دریافت نمیکرد و باعث ازردگی کلاینت (مراجعه کننده)در حین انجام لیزر میشد.

در دستگاه لیزر موهای زائد اشنایدر پلاس 2024 تک تک اسپات سایز های دستگاه در حین انجام لیزر خنک شده که باعث می شود کلاینک ( مراجعه کننده ) شما با هر اسپات سایزی و برای هر نواحی که لیزر مو انجام می دهید هیچگونه درد و سوختگی نداشته باشید.

: تفاوت سوم : تفاوت سوم دستگاه اشنایدر و اشنایدر پلاس 2024 مربوط میشود به صفحه نمایش تمام رنگی و تمام لمسی که پشت هندپیس دستگاه اشنایدر پلاس 2024 قرارداد که در دستگاه لیزر اشنایدر این مانیتور بر روی هندپیس قرار نداشت.

با وجود صفحه نمایش پشت هندپیس دیگر لازم نیست اپراتور برای هر تغییر کوچکی به مانیتور اصلی دستگاه رجوع کند و هندپیس را روی هلدر قرار داده و در این حین ممکن است هندپیس از دست اپراتور افتاده و ضرر های جبران ناپذیری اتفاق بیفتد.
این صفحه نمایش باعث سرعت بخشیدن به کار شده و راندمان کار افزایش پیدا می کند و همچنین از نظر بهداشتی به خصوص در زمان کرونا برای جلوگیری از هرگونه ویروسی ایمن تر است .

: تفاوت چهارم : تفاوت بعدی دستگاه لیزر اشنایدر و اشنایدر پلاس 2024 مربوط میشود به هوشمند بودن اسپات سایز های دستگاه اشنایدر پلاس 2024 نسبت به دستگاه لیزر اشنایدر.

در دستگاه لیزر اشنایدر وقتی ما اسپات سایز فرعی را به دستگاه بصورت مگنتی وصل می کردیم تشخیص آن بصورت خودکار انجام نمیشد و ما باید تنظیمات را بصورت دستی برای این اسپات سایز انجام می دادیم.
اما در دستگاه لیزر اشنایدر پلاس 2024 این اتفاق بصورت کاملا هوشمند انجام میشود یعنی وقتی یکی از سری ها را به دستگاه متصل می کنیم تشخیص این سری ها برای دستگاه بصورت هوشمند انجام میشود یعنی دستگاه لیزر اشنایدر پلاس 2024 توانایی این را دارد که بصورت هوشمند اسپات سایزی که متصل شده را تشخیص داده و به نسبت آن پالس و انرژی را به ما بدهد.

: تفاوت پنجم : تفاوت آخر از ۵ تفاوت دستگاه لیزر اشنایدر و اشنایدر پلاس 2024 مربوط می شود به صفحه نمایش پشت هندپیس که دسترسی به تمامی پارامتر های دستگاه از صفر تا صد را دارد و می توان تمامی پارامتر ها اعم از تغییرات پایه ای دستگاه، انرژی، کولینگ، طول و عرض پالس، فرکانس و … را تغییر داد.

این امکان باعث شده کار با دستگاه بسیار راحت و در مدت زمان طولانی خسته کننده نباشد و در جهت سرعت بخشیدن به کار و افزایش راندمان کار می باشد.

 

و در اخر برای خرید دستگاه لیزر موهای زائد اشنایدر پلاس 2024 میتوانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید و دستگاه لیزر اشنایدر پلاس ۲۰۲۳ را از نمایندگی مرکزی واقع در تهران خیابان جردن شمالی تهیه کنید.
مهندس حاجی:
09128983303
09227011074
لینک وب سایت ما www.tglmed.com
و همچنین میتوانید مارا درصفحات اینستاگرام با آدرس های
schneider.laser
و
tajhizgostarlaser
و
tajhiz.gostarlaser
دنبال کنید

 

بیشتر بخوانید:

نحوه عملکرد دستگاه لیزر اشنایدرپلاس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هشت − 7 =